Sociale medier
Overvejer du, om din virksomhed skal være tilstede på de sociale medier, men virker det hele lidt uoverskueligt?
Det kan være svært at finde tid til at være aktiv på sociale medier. Men det er fuldstændig essentielt at din virksomhed er der, fordi dine kunder er der! Men derfor kan det stadig godt være svært, fordi hvad betyder organisk og betalt reach? Hvordan slår man de sociale mediers algoritmer? Og hvilke sociale medier skal din virksomhed overhovedet være på?
Bare rolig. Vi kan hjælpe dig med at opstarte eller udvikle dine profiler på Facebook, LinkedIn og/eller Instagram, så du har det bedste grundlag for at brande din virksomhed til målgruppen.
Sådan arbejder vi
1. Analyse af nuværende tilstedeværelse på sociale medier
Vi laver en gennemgang af din virksomheds sociale medier, hvor vi ser på det visuelle udtryk, engagement, hyppighed, indhold m.m. På den måde kan vi se, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed bedst. Hvis du endnu ikke har profiler på sociale medier, springer vi selvfølgelig denne fase over.
2. Udvikling af strategi
Dernæst laver vi en strategi/handlingsplan for udviklingen af din virksomheds tilstedeværelse på sociale medier. Den kunne f.eks. indeholde forbedringsforslag til dine nuværende profiler eller hvordan vi ville opstarte sociale profiler for din virksomhed, visuelle udtryk på profilerne og i opslag, målsætninger, målgruppe, contentplan m.m.
3. Eksekvering eller overlevering til dig
Vi gennemgår strategien sammen med dig, og så bestemmer du, om du selv vil stå for implementeringen
eller om du vil have hjælp fra os. Hvis ja, så følger vi strategien i samarbejde med dig, så du altid ved, hvad der sker.
Vil du gerne have hjælp til annoncering på sociale medier, kan vi også hjælpe dig.
Kontakt os for at få en uforpligtende snak om dine muligheder. Vi tilbyder forskellige pakker og individuelle løsninger.
Følg os her: